söndag 20 januari 2013

Nyårslöften...

... är det verkligen nödvändigt? Behöver vi löften för att få den där sparken i baken? Ta oss i kragen och börja ta hand om oss? Ska inte det vara en självklarhet? Jo, det ska det ju vara men det är sällan så. Därför så har jag INGA nyårslöften i år! Jag ska ALLTID vara snäll mot mig själv och ta and om min omvärld. Behandla andra som jag vill bli behandlad själv, även om jag går "på pumpen" ett par gånger. För då är jag iallafall nöjd, jag har gjort det jag kunnat. Jag fortsätter min väg rakryggad. Och framförallt... Jag ångrar ingenting! :) 

Kör ett race med shake igen :) promenader varje dag och träningen börjar ta form och jag mår BRA! Härlig känsla! Det är så mycket saker (både bra och dåliga) runt mig men samtidigt i allt det så mår jag bra :) Det är en enorm fördel, det är mycket lättare att finnas till då! 

Känns inte som mitt mål är alltför långt bort nu, det går faktiskt att uppnå! Jag ska verkligen ge järnet för att nå målet och ni vet ju hur jag är :) har jag bestämt mig så har jag! :)

Fridens!

2 kommentarer:

Cath sa...

Jag har också slutat ge nyårslöften. Det som händer under åren det händer och det finns ingen anledning till ånger för det tjänar ingenting till. Och förra året gjorde jag så många bra saker, träffade dig o året avslutades så perfekt då jag träffade M så vad har jag att ångra? Det här året kommer bli underbart för oss och allt vi föresätter oss kommer vi klara av <3

Cath sa...

Jag har också slutat ge nyårslöften. Det som händer under åren det händer och det finns ingen anledning till ånger för det tjänar ingenting till. Och förra året gjorde jag så många bra saker, träffade dig o året avslutades så perfekt då jag träffade M så vad har jag att ångra? Det här året kommer bli underbart för oss och allt vi föresätter oss kommer vi klara av <3