torsdag 9 maj 2013

Oj vad tiden går fort!

Ok, jag erkänner! Jag får ju nästan skämmas lite.. har inte bloggat på oerhört länge. Men jag har haft fullt upp med allt möjligt.. hmm.. det är nog det som kallas livet :) Mitt liv - min verklighet.. hahaha.. ja, det är ju verkligen snurr på det just nu och har varit rätt länge. Efter att ha åkt bergodalbana under en ganska lång tid så känns det som att jag har "landat". En skön och befriande känsla. Har släppt ner "garden" och bara följer med livet helt enkelt. Svårare än så behöver det faktiskt inte vara. Man vet ju inte riktigt vad som väntar runt hörnet, det kan ju bli hur bra som helst och även om det inte blir det så är det förmodligen ok det med.

Har jobbat på min målmedvetenhet och min spontana sida och ja, har fått både en och två sparkar i baken... med all rätt! Dom sparkarna har ju faktiskt fått mig att ta tag i saker och skärpt till mig :)

Nu är snart sommaren här igen.. hoppas verkligen att det blir en VARM sommar! Längtar verkligen efter sol och värme. Har på känn att den här sommaren kommer bli full av skratt, roliga sammankomster och massor av kärlek! Längtar efter att få lite tid över att åka och hälsa på mina kära vänner, både de som bor nära men även dom som finns långt bort. Men hur det än är så finns mina vänner alltid nära mig när jag behöver dom och det finns ingen skönare känsla än det!

Fridens!

Inga kommentarer: